Ei tommonen 204 heppanen lutonen mikään tykki tosiaankaan ole, ihan eri peli on sitten T5-kone.
Itellä molemmat, niin kyl tuo kutonen tuntuu vaan aika laiskalta.
Mut se tietty et mihin sitä vertaa.
Jostain syystä tuo ekakoppanen B6304F kone oli ittellekkin laiskan tuntuinen, ihan eri planeetalta kun oman S90 samalla tekniikalla, eli 204hv+AT kummatkin. Perävälitys tosin oli tuossa vakio 3,73 vs. oman 4.10, eli saattaa jo tehdä osan, mutta se kiihtyvyysero oli niin julmettu, ettei pelkkä perävälitys sitä selitä. Tosin koneissakin kuntoeroa, toisessa 12bar puristukset ja toisessa 17bar, kummallakin noin 280tkm mittarissa... HUOLTO (tai sen puute) on se joka tässä on syönyt ne hevosvoimat toisesta.
Ja se että flekti pyörii kun anturi on sekaisin johtuu siitä että ECU pyörittää flektiä "varmuuden vuoksi" jottei kone pääsisi keittämään vahingossakaan, kun se päättelee sisäänrakennetulla logiikkaohjelmoinnilla että lämpöanturi on viallinen.