Oli kardaani oli aikas napakasti jämähtänyt mutta aamullahan se tuli oikeen näpsäkästi sitten kun 20min temus sen kanssa ensin

.
Ennen kuin jatkat yhtään eteenpäin niin irrota se mustan johdon latta joka tulee laatikkoon.
Olen korjannut ylivaihteen sekä purkamalla että vain latan puhdistamalla - lopputulos oli sama 
Mun 745; n kanssa oli kardaani myös tosi kovin kiinni, mutta vielä vaikeampaa oli saada se takaisin
. Minä ähräsin kardaaninin kanssa taljan avulla.
Kimmo
Kimmo ei auttanut tuo laatan puhdistu kun kokeilin heti ensteks sitä.
Etra:sta tuli haettua uudet O-renkaat 2.39€ 2kpl. Ylivaihteen purkukin meni aika kivasti vaikken ennen ollutkaan moista murikkaa ennen purkanut

. Kun kävin heittämässä testi lenkin niin täytyy kyllä sano että ei se toiminu jolloin tuli kyllä muutamia ärräpäitä viskottua ilmoille. Mag1 type F Öljyt tuli laitettua. Nyt tuli sitten koti ajettua tallilta ja kokeilin pariinki otteeseen että lähtiskö se nyt toimiin mutta eih... mutta mutta sitten tuli vähän vauhti lisää ja tien pinta näytti vähän liukkaalta niin pienen "kytkin pommin" ja painoin samalla sitten (5) päälle niin kappas kummaa se hän loksahti päälle ja sitten tuli kokeiltua uudestaan ilman kytkin pommia niin se samperi toimi. Testi lenkkiä heitin n.8km ja kotio matkaa 12km

Noh pää asia että toimii ja laatikko tuntuu kuin olis kokonaan uuden lootan laittanu

.