Kyllä tuo pyörittää, ja bensaa kyllä saa.. kärystä päätellen
sytkääää kattomaan ja se perkeleen lämpö anturi...
Jos bensa käryää, niin homma on selvä. eli kipuna puuttuu tai on heikko.
Nopea testata, ottamalla yksi tulpan piuha irti, jos kipuna tulee voimakkaana, niin sitten sen lämpöanturin mittailuun...
On nää 90-luvun volvot (ja uudemmat?) yksiä perkeleitä. Liian uusia.
Volvoja on mulla ollut useita amazon, 140-sarja,200-sarja. Rehtejä kaasaripelejä kaikki.
Kaasari pelit ne vasta murheen kryynejä ovatkin. Jatkuvaa säätämistä kun kilsoja tulee, bensaa palaa pirusti ja vian haku on henkimaailman juttuja.
LH2.4 on rehellinen ja simppeli ruisku, joka toimii tai ei toimi. Ja kun toimimattomuudesta on kysymys, niin yleismittarilla pääsee todella pitkälle ja helposti.
Osan vioista LH osaa jo kertoa ihan itsekkin, mitä kaasarit eivät tee, kun soppa menee laihalle.
No lopulta vaihdoin sen 110 euron virtalukon pohjan kun tuntui , että lupaili paremmin kun piti virta-avainta vähän eri kohdassa startatessa.
Nyt lähtee taas käyntiin normaalisti. Toistaseksi. Pahin on ettei juuri enää luottoa tollaseen kiukuttelevaan prinsessa autoon.
No, kerroit juurikin missä vika oli. Eli virtalukon pohjassa. Se tuskin tulee uudelleen ongelmaksi auton käyttöiän aikana. Joten siihen voi siinä mielessä luottaa.
Isäukon ja itseni yhteen lasketut kokemukset ruiskullisista volvoista riittävät 17 vuoden ajaksi ja yli 700tkm matkalta antavat vahvan luottamuksen LH:n tekniikkaan. :hello:
