No juu ei. Vaihteistolla on oma sisääntulo anturi ja ulosmeno anturi. Tota moottorin anturia käytetään lähinnä turbiinilukon toiminnan tarkkailuun+varajärjestelmänä, jos laatikon oma anturi hajoaa. Kaikissa etuveto 4 vaihteisissa on sama sisääntulo anturi, ja se kytkeytyy siihen moninapaiseen mustaan liittimeen vaihteiston päällä. Yhdessäkään ei ole tuota kuvassa olevaa bosch 2 napaista liitintä. Paitsi 96/96-> ulosmenoanturissa, mutta se anturi ja sen johto on erilainen. Liitin on harmaa vaihteiston anturissa+johto lyhyempi.
Koodi 3-1-1 viittaa vaihteiston sisääntulo anturiin, signaali puuttuu. Ja se anturi on tossa Justuksen laittamassa kuvassa nr.19.
nr. 17 on ulosmeno anturi ja se tarjoaa yleensä koodis 2-3-2.