Velipojan taunokuutonen alkoi tekemään sellaista että käynnistettäessä sahauttaa pitkään tai ei lähde ollenkaan. Kun käy esim parin tunnin päästä kokeilemassa uudestaan ni tärähtää heti tulille.
Viime lauantaina piti sitten lähteä hakemaan autoa veljeltä että pääsisin tutkailemaan, eihän se piru lähtenyt parkkikselta käyntiin. Vaihdoin sitten kenttätyönä uudet tulpat (vanhat oli tosi huonot ) ja starttasin niin kas, lähti käyntiin. Sanoin jo että tuli kuntoon ja velipoika ajelikin sitten illan kunnes kapakassa kohdattin ja joi murheeseen kun jätti taas lähtemättä käyntiin.
Tänään sitten tutkailin taas testerin kanssa ja ei mitään ihmeitä löytynyt ja toimikin kuin kello. Epäilin että bensapumppu saattaisi välillä oireilla, kunnes menin hakemaan broidia. Sitten lähti todella huonosti käyntiin ja huomasin että lämpömittari hyppii / ei toimi. Päätin sitten testata uudestaan ja sammutin auton, laitoin virrat päälle, lämpömittari ei noussut eikä lähtenyt käyntiin. Sitten käyttelin virtoja päällä niin kauan kunnes lämpömittari näytti taas oikein, ja kas heti lähti käyntiin.
Vaikutti ensin aivan loogiselta jutulta että jos boxi saa tietoa lämpimällä koneella että onkin pakkasta niin saahan se liikaa tavaraa eikä lähde käyntiin. Mutta sitten mietin että piru sehän teki sitä myös kylmällä koneella.
Kysymys kuuluukin että ilmeisesti lämpötietojen puuttuminen vaikuttaa oleellisesti johonkin muuhunkin, ja toinen kysymys on että missä anturi sijaitsee? Konehuone on niin täynnä että ei ainakaan äkkiseltään mitään purkamatta nähnyt sijaintia, jos joku tietäisi että mistä suunnasta lähtee purkamaan. Tarvikkeena uutta anturia ei myöskään ollut tarjolla joten siitä päätellen taitaa olla eksoottinen.
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?