Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Työn hinta! (S60 xenon-polttimoiden vaihto)

  • 20 Vastauksia
  • 20562 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Itsok

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 770
  • www.vrcf.fi
Vs: Työn hinta!
« Vastaus #15 : 05.09.2013, 18:08:57 »
Itse en oo joutunu turvautumaan vielä puskurin iroitukseen, mutta mulla onkin niin pienet ja sirot kädet :)
Polttimon vaihtohan vaikeutui vasta faceliftin tultua, sitä ennemmin polttimo ei ollut yhtä syvällä umpiossa.

No sinä teetkin sitä työksesi! :)

Oliko -06 malleissa repsikan puolella jo reilusti tilaa? Eli ei moottorinohjain tiellä. -05 faceliftissä on ahdasta ja kuskin puolella tilaa paljon kun ilmanputsarin ottaa vaan pois. Se on kyllä totta että poltin on todella syvällä umpiossa ja mulla ei meinaa kämmen mahtua polttimon kanssa enää sinne.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6383
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Työn hinta! (S60 xenon-polttimoiden vaihto)
« Vastaus #16 : 05.09.2013, 20:01:04 »
Kaikissa muissa on repsikan puolella ahdasta, mutta uudemmalla harmaalla konekopalla olevissa diesel-malleissa tilaa on ihan rutosti, kun ohjainyksiköt on eri paikassa.
« Viimeksi muokattu: 05.09.2013, 20:32:43 kirjoittanut Kulmamies »

Poissa PS-V70

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 58
  • www.vrcf.fi
Vs: Työn hinta! (S60 xenon-polttimoiden vaihto)
« Vastaus #17 : 05.09.2013, 20:30:12 »
v70, 2005 faceliftiin oli xenon polttimoiden vaihto tunnin työ (ei merkkiliikkeessä) = 65 €. samalla vaihtoivat apupitkiin polttimot

Poissa volovo240

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 114
  • www.vrcf.fi
Vs: Työn hinta! (S60 xenon-polttimoiden vaihto)
« Vastaus #18 : 03.10.2013, 22:18:28 »
Ite vaihdoin kerran facelift s60:seen polttimot. Jos joku tulevaisuudessa kysyy samaa,en vaihda  :2funny:

Poissa kkrinne

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 96
  • V60 D4 2019
    • Maalaisen elämää
Vs: Työn hinta! (S60 xenon-polttimoiden vaihto)
« Vastaus #19 : 26.10.2013, 16:24:18 »
V70:ssä (vm. -07) olen kerran vaihtanut xenonit. Ahdasta on, pimiää ja pitäisi olla 16-niveliset pienen pienen japanialaisen kädet. No, onnistui se mutta tunnin verran per puoli taisi tärvätä aikaa. Polttimon poistaminen ei ole temppu ollenkaan eikä periaatteesa uuden laitto paikoilleen mutta ne jousihärpäkkeet umpion sisällä on _todella_ vaikeaa saada kohdalleen.

Kohta pitäisi vaihtaa taas, kun on aika lailla himmenneet. En tiedä jaksanko, jos yrittäisi kitkutella ensi syksyyn..

Saa muuten ehdottaa hyviä kauppoja/nettikauppoja, joista voi tilata D2R-polttimoita. Olen antanut itselleni kertoa, että Philips tekisi laadukkaita polttimoita. Muistaakseni pari vuotta sitten maksoi Philipsit n. 45€/kpl jostain nettikaupasta tilattuna. Mutta onko muita?
Jokainen esine pystyy liikkumaan sen verran, että se on sinun tielläsi.

Poissa Itsok

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 770
  • www.vrcf.fi
Vs: Työn hinta! (S60 xenon-polttimoiden vaihto)
« Vastaus #20 : 26.10.2013, 19:24:33 »
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Xenon/Products/%22D2R%20Germany%22

Vuosi sitten ostin nämä. Silloin oli samat myyntitekstit, mutta polttimossa luki philips ja tuli nimettömässä laatikossa. Hyvin näyttää aikakin vielä 40tkm jälkeen.

 

KL-varaosat  Race.fi