Kardaanin kanssa sai taistella oikein kunnolla, eikä lukkomutteria saatu irti millään ilveellä. Kaksi 4mm kuusiokoloavainta tuhoutui eikä prikan ja mutterin hitsaamisella lukkomutteriin saatu lukkomutteria aukeamaan. Poraamallakaan ei saatu lukkomutteria pois. Laitettiin sitten kardaani vaan samanlaisena takaisin kuin olikin, eikä se edes mitään täristä ajossa kun asiaa kahdella persauksella tunnusteltiin. Koeajolla ata huomautti että kyllä se on toisen etupyörän laakeri mikä ääntää, molempien korvakuulolla ääni vaikutti tulevan vasemmasta etupyörästä, pitää vaihtaa tuo jossain vaiheessa.
Bensamittari saatiin toimimaan, purettiin koko anturi ja sieltä löytyi näinkin iso vikaantunut osa.

Kokeiltiin välissä toisellakin anturilla, mutta vara-anturissa olikin sopivasti mittaus väärinpäin, mittari näytti toisella anturilla siis tyhjänä täyttä ja päinvastoin. Vaihdettiin sitten vaan tuo kontaktilevy toisesta anturista autossa alunperin olleeseen ja nyt mittari toimii. Täytyy tutkia mistä tuo kontaktilevy on tehty ja tehdä noita muutama kappale varalle jos mahdollista.
Syylärin flektin laakeri piti pahaa ääntä niin vaihdettiin koko flekti toiseen.
Huomenna nelipyöräsuuntaukseen, tällä hetkellä ratti on suoraan mentäessä vinossa ja auto pyrkii karkaamaan ulospäin mutkasta jyrkissä kaarteissa. Ei kehtaa uusia renkaita pilata heti huonoilla aurauksilla niin parempi käyttää korjattavana ja onhan tuo nyt muutenkin ikävä ajaessa.