tästä saattakin tulla vielä projektipäiväkirja

eli näillä näkymin perjantaina tai maanantaina katsastamaan volvoa ja sit moottoria ulos ja turbon asennukseen. harmillista vaan kun pitää kouluakin käydä niin ei kerkeä kun viikonloppuna rassailemaan

eli siis tuo kyllä kuulostaa kovin nakutusherkältä tuon puristus-suhteen takia jokatapauksessa ja ajattelin kikkailla ezk:lla ja Pinni 19 maihin = 6 astetta myöhäistystä, ihan vaan varmuuden vuoksi. taitaapa olla jokatapauksessa viking/tonin lastu hommattava, kun ahtoja nostaa. tankissa pysyy 98 eikä viitsi etanoliin vaihtaa asemien puutteen takia.
kävi vielä vähän onni onnettomuudessa kun vanha bensapumppu reistaili niin vaihdoin turbon pumpun sitten tilalle että riittää soppa

suunnitelmat muuttuivat että kelloa en vielä vaihda vaan rajapaineventtiilillä kokeillaan että paljon pitää ahtaa että nakuttaa, ja siitä tiputetaan sitten pikkasen

tänään ihmettelin että mitä ihmeen letkuja imusarjaan tulee ja mitä ihmettä niille tehdään? fk:n ahtoputkessa on letkuliitin joka varmaankin menee tyhjäkäyntiventtiilille? bypassiinhan otetaan se alipaine sieltä imusarjalta, ja samoihin letkuihin tulee kiinni ahtopainemittari (biltema,15e,vaikuttaa lelulta, onko kokemuksia?). täytyisi vielä tutkia mikä perä tuossa on paikallaan ja ostaa sinne vaihtosisuskalut perään johon sitten kemppiä

kertokaa ja opastakaa, vielä olen aloittelija mutta oppimassahan täällä ollaan!