Kulkukoira  Proturbo

2-1-3 Täyskaasutieto kaasuläppäkytkimeltä puuttuu. B234F (740GLT)

  • 3 Vastauksia
  • 1799 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Possue

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Huomasin tuossa ajaessa, että yhtäkkiä auto nykäsi kun kaasun laitto lattiaan. Sen jälkeen ajo oli nykivää ja tuntui ettei oikeen jaksa kulkea. Sytytti myös tuon moottorin vikavalon. Tuota 2-1-3:sta herjaa. Toista kaasuläpän asentotunnistinta koitettiin, mutta eipä se käynti siitä oikeen miksikään muuttunu. Tuntuu polttavan imusarjassa ja rötisee kun koittaa paikallaan kaasua pumppailla.

Onko muilla ollut vastaavaa ja mistä tätä lähtis setvimään?
740 GLT B234F -89

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4486
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Lottoan ihan yleisestä LH:n käytöksestä, että ECU saa ristiriitaista tietoa IMMulta.

Tarkasta IMMun antojännite tyhjäkäynnillä. Sen pitäisi olla 016 IMMulla 2,3V nurkissa ja 012 IMMulla 2,2V nurkissa. +/- 0,1V
Tämä lämpimällä koneella ja normaalilla 750rpm tyhjäkäynnillä.

Jos arvot eivät täsmää, vikaa löytynee siltä imupuolen suunnalta (risa IMMu tai imuvuotoja).


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Possue

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Täänks, pitää mittarin kanssa härvätä tänään ja kattella sitten jatkoa.
740 GLT B234F -89

Poissa Possue

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Nojuu, en siitä immun mittaamisesta oikeen osannu sanoa juuta enkä jaata. Pari lankaa sieltä kumminki oli poikki menny, onneks löyty lainakappale niin tuollahan tuo taas taitaa toimia. Tuli vaan taas tyhmä olo kun ei käyny mielessäkään aiemmin katella mitä se immu on syöny  ::)
« Viimeksi muokattu: 14.09.2014, 22:20:15 kirjoittanut Possue »
740 GLT B234F -89

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron