Jeeps.. Pitääkokeilla. Kulutus on n 10l/100km molemmin puolin että omastamielestä aika volvon normi rajoissa(ko?). Miten ohjauspaineen säätimen pystyy testaamaan? Ja mitä tarkalleen tarkoitat imuilman lämpinäottoputkella? 
Kulutus on sitten varmaan normaali.
Alkuperäisenä kiertää sellainen haitariletku ilmanputsarilta pakoputken alkuosaan sellaiseen peltihäkkyrään josta putsarikotelossa oleva termostaatti ohjaa ottamaan imuilman kylmillä ilmoilla ja se termari jumii joskus niin että ottaa aina kuumaa. Se putki kiertää alhaalta koneen etupuolelta.
Jos sellaista ei näy, on se turhana kapistuksena heivattu norjan yli kuubaan...
Op-säätimen töpsään kuuluu tulla käydessä virta, sen töpsän voi irroittaa ja mitata tuleeko se sinne. Jos teet sen kun moottori käy ja on kuuma, saattaa käynti huonontua hetken päästä kun säätimen lämmitys lakkaa(töpsä irti säätimestä) ja se ohjaa kylmän koneen bensanpaineen ruiskulle. No, silloin se ainakin toimii...

Joku kertoo varmaan hienomman metodin tuohon hommaan, itsellä ei onneksi ole ollut kuin yksi keljujetti eli hienommin K-jet ruisku, joten en mikään huippuosaaja tuon kanssa ole, mitä nyt ne normaalit tappelut sen kanssa joutui tekemään.
Ps. Pyöriikö muuten tankkipumppu? Kuulee täyttöaukosta kuuntelemalla kun kone käy.