Carcom Oy  Elekma

LH2.4 maadoituspisteet

  • 7 Vastauksia
  • 1925 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jvVolvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 334
  • www.vrcf.fi
LH2.4 maadoituspisteet
« : 11.01.2015, 03:28:09 »
Missä kaikkialla on älhoon maadoituspisteet?

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4486
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: LH2.4 maadoituspisteet
« Vastaus #1 : 11.01.2015, 14:22:08 »
Missä kaikkialla on älhoon maadoituspisteet?

Riiipunee johtosarjasta. Imusarjassa on ainakin yksi.
Loput löydät kaivelemalla skemoista.
http://www.volvowiringdiagrams.com/

Kysymys on muotoiltu vähän samalla tavalla kuin kysyisit arvonnan seuraavia numeroita.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa jvVolvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 334
  • www.vrcf.fi
Vs: LH2.4 maadoituspisteet
« Vastaus #2 : 11.01.2015, 15:35:58 »
Pahoittelen epäselvää kysymystä, allekirjoituksen 700 volvossa vikana että alkaa kierrokset tyhjäkäynnillä leijumaan pienen ajamisen jälkeen. Ohjeita täällä annettiin että ecun lämpöanturi saattaa olla viallinen tai boksin maadoitukset huonot. Nyt on vaihdettu anturi eikä auttanut, eli seuraavaksi maadoitusten kimppuun.

Poissa Dartteri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 385
    • Asesepänliike Teräsjänne Oy
Vs: LH2.4 maadoituspisteet
« Vastaus #3 : 11.01.2015, 18:33:40 »
Siellä apukuskinpuolen jalkatilassa ulkoreunassa on ECU, sen vieressä on ruuvilla kiinni pellissä maadoitusrima. Sieltä lähtisin kaiveleen.
Harmonisaatio meni metsään! B230FT, B230FBT, B230FT, AQ250B ja B5254T2

http://terasjanne.com

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: LH2.4 maadoituspisteet
« Vastaus #4 : 11.01.2015, 20:08:40 »
Boksit itse asiassa maadoittuu imusarjaan suutinkiskon ruuvien alle.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4486
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: LH2.4 maadoituspisteet
« Vastaus #5 : 11.01.2015, 20:50:50 »
Pahoittelen epäselvää kysymystä, allekirjoituksen 700 volvossa vikana että alkaa kierrokset tyhjäkäynnillä leijumaan pienen ajamisen jälkeen. Ohjeita täällä annettiin että ecun lämpöanturi saattaa olla viallinen tai boksin maadoitukset huonot. Nyt on vaihdettu anturi eikä auttanut, eli seuraavaksi maadoitusten kimppuun.

No, tämä täsmensi riittävästi.

Tarkasta kaasuläppäanturin säädöt, siinä voi olla myös yksi syy, miksi kierrokset jäävät leijumaan sinne 1200-1500rpm välille.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa jvVolvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 334
  • www.vrcf.fi
Vs: LH2.4 maadoituspisteet
« Vastaus #6 : 11.01.2015, 22:52:05 »
Mutta välillä ei tee tätä leijumista. Ihan normaalillakin ajamisella välillä jää kiekat korkealle, mutta polkiessa varmasti jää kierrokset korkealle. Kaasuläppä on mielestäni säädöissä. Ihan hitaasti kun avaa vähän kaasuläppää niin naksahtaa anturi kun läppä alkaa rakoamaan. Ja käynnissä kun tekee varovasti niin että juuri naksahtaa anturi muttei yhtään sen enempää avaa läppää niin kierrokset tekee pienen notkahduksen. Täytyy koittaa tehdä sama kun kierrokset on jämähtänyt korkealle.

Poissa Kisko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 871
Vs: LH2.4 maadoituspisteet
« Vastaus #7 : 11.01.2015, 23:29:05 »
Mulla jäi välillä kierrokset kantamaan kun kaasuläpän kiinnitysruuvit olivat löysällä ja läppä pääsi liikkumaan sivusuunnassa akselilla.
242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC70 D5 -09

 

KL-varaosat  Race.fi