RallyBaron  Samppasport

Tuliko kesäauto ?

• 19 Vastauksia
  • 5722 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa viitalar

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Tuliko kesäauto ?
« Vastaus #15 : 15.02.2015, 09:11:51 »
minulla on mittaristo myytävänä kunnostettu vaasassa ja on suomen kielinen soittele 0405414228

Poissa epe

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #16 : 15.02.2015, 10:15:19 »
?siis onko mittariston kieli tallennettu vain mittaristoon??? Eli jos jostain purkaamolta löytäisin mittariston joka on soomalainen niin ei tarvitsisi edes käyttää vollella ohjelmoinnissa??
XC90 T8 -16 & V70 2.5T AWD -03.
Entiset: XC90 d5 -06 OOSSOM RACE / V70 D5 AWD -03
V70 D5 -06 / V70 2.5T AWD -99

Poissa viitalar

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #17 : 15.02.2015, 20:38:16 »
Ei tarvi jos on suomalaisesta autosta purettu sitä en tiedä pystyykö kilometrit laittamaan oikeat ,mutta minun kunnostetussa mittarissa vajaat 200 000:tuhatta kilometri lukemat ja hinta ei ole huimaava vain170€
T,Rauno

Poissa pekkaha

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #18 : 15.02.2015, 21:29:30 »
Siis oletko viitalar sitä mieltä että jos kaukovalojen puuttuminen ja muutenkin mittariston valojen sekoilu oletettavasti johtui valokatkaisemen viasta. Nyt ilmennyt lisä vika johtuu hajallisesta mittaristosta , eli jos ajotietokoneen näytön teksti vilistää, tosin nyt illalla ei näyttänyt enää mitään tekstiä. Eli onko näin että ne joilla on ollut kyseinen oire , ovat ostaneet uuden mittariston ???
Onpas tosiaan epäonnistunut juotokset joskus aikoinaan, autohan ei ole vielä edes rippikoulu ikäinen  :)
Joskus kun ostin auton soitin merkkihuoltoon tekstin vaihdosta suomen kieliseksi, kertoivat että pitäisi ajaa uusi ohjelma ja hinta oli sitä luokkaa että päädyin siihen ettei ruotsin suomentaminen niin vaikeaa ole etteikö teksti voisi olla toisella kotimaisella.
Eli tuleeko mittariston mukana keskusyksikkö jossa myös ajotietokone sijaitsee. Tekstistä voi huomata myös sen , minkä verran olen perillä autoista, eli sen verran ettei moottoriin saa kaataa hiekkaa  :)

Poissa viitalar

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #19 : 16.02.2015, 09:13:02 »
Kyllä johtuu mittaristosta jos ajotietokoneen textit "vilistelevät "minulla tuli kuntoon uudella mittarilla ja hinta oli 4:jä vuotta sitten likimain 1000€ tosiaan käytin vanhaa mittaristoa vaasassa korjauksella ja kokeilin kun sain sieltä pelas niin kuin pitää ja on ollut siittä asti kaapissa
joutilaana ja käy 2001-2002 D5 :seen en ole kokeilut kävisikö myös pensa vehkeeseen
T.Rauno

Elekma  Autoracing