No eihän noista r-sport kaasari turbo hilppeistä ollut mihinkään joten myin ne pois. ihan ajan hukkaa
seuraavaks autoon asennettiin megasguirt moottorin ohjaus ms1 v.2.2, innovate lc2 laajakaistalambda,bilteman 044 bensapumppu, 670cc suuttimet, 36-1 triggeripyörä,"cherry" hall anturi, vag hukkakipinäpuola ja kupariydin tulpanjohdot. yms kaikki muu johdotukset ja megan asennukseen tarvittavat jutut. ja tietenkin 3 tuuman sivuputki yhdellä vaimentajalla.
moottoriks vaihdettiin b230f mitä ei edes avattu. 530 kannella eikä tietoa mikä nokka

samalla turbo vaihdettiin volvo 740 vakio garrettiin. ja volvo 740 vakio välijäähdytin.

siinä syksy meni vastoinkäymisien merkeissä. auto hinattiin kotiin ainakin 7 kertaa ja kerran trailerilla. ohjaus yksikkö teki bootteja ja joutu ajaan ohjelman uusiks,triggeripyörä irtos kesken ajon, hall anturi pääs löysään ja otti triggeriin kiinni, myös perähajos ja kytkin asetelma meni 3 kohtaa halki jne...
tilalle vaihdoin sre 763 asetelman ja uuden vakio levyn johan rupes kytkin pitään.
syksyn tilannekuvaa pestynä.

joulukuussa leima loppu ja leimalle tehtiin kuskin puolen takapenkin lattia täysin uusiks ku joku edellinen oli paikkaillu sen huonosti ja ruostunu sen takia. muuten kori täysin terve. penkissä käytiin leimaa varten ja huipputehoks tuli 191heppaa joka on liian vähän

leima saatiin paperiin ja muutokset otteeseen 14%..
talvi tuli ja lumet joka tiesi vähän lisä projektia...

ei siinä muu auttanu kun samantien kori hommiin. toisesta autosta puolen metriä kylkeä tilalle .. ja oli hermot kireellä


viikko siinä aikatarkkaan meni korjaillessa.. viikonloppuna nyt tietysti mitään kerinny tekee. jokseenkin käyttökuntoinen siitä vielä saatiin.

tästä jatketaan. turbo ja välijäähdytin tekis mieli päivittää kun mottorin ohjaus ja muut systeemit saatu jotenkin toimimaan.