joo eli tarkotuksena oli laittaa turbomotti silleen että se näyttää mahdollisimman siistiltä eikä mitään turhia virityksiä konehuoneessa
vakiomoottori oli -glt tekniikka B200E ilman kattia ja lamdaa.
Uutena koneena avattu ja tarkastettu B230FK vm-95 autosta, johtosarja -240volvosta missä lh2.4, vauhtipyöräksi vaihdettu pottapyörä josta sorvattu asetelman pinnasta 4mm ja kytkinlevyn pinnasta 5mm näitten koneistuksien jälkeen vastaa mittoineen sianpään vakiopyörää mutta anturin reijitys eri. Kytkinkoppaan piti leikata vähän tilaa että saa mahtumaan lh.2.4 asentotunnistimen, Paineasetelmana sre763 ja levynä audin 228mm massalevy.
Konehuoneen lämppärikotelo vaihdettu vanhemman malliseen että päätyjakaja mahtuu olemaan.
Coolerina toimii opel frontera tdi alumiininen välijäähdytin on juuri passelin kokoinen sianpäähän. Viskoflekti heivattu mäkeen ja laitettu imevä sähköinen.
Ahtoputket kasattu do88 osista kaikki myös vesiletkut
Akku siirretty takakonttiin esteettisistä ja painojakauman takia

konehuone maalattu kokonaan uudestaan alkuperäisellä värillä.
siinä nyt jotain tietoa koneesta
tulevaisuudessa ehkä pientä piristystä koneeseen lastujen ja paineiden noston merkeissä joku 200hp riittäisi vallan hyvin xD
auton kori on 3-ovinen coupe mikä kaipais jo uutta maalipintaa mutta muuten ihan yllättävän hyvässä kuosissa.
alustaa paranneltu classicsweden jäykkyyssäädettävillä iskareilla ja edessä myös madallusjouset.
vanteina 15¨compot.






-J