Tämäkin etenee totuttuun tapaan. hitaasti.
Etuiskareita lyhennettiin 20mm madallusjousten takia. näytti olevan tuo 20mm juuri maksimi, mitä voi lyhentää tekemättä uutta kierrettä. Sorvari teki tuommoisen holkin, niin ei jää jälkiä leuoista iskarin varteen.



Rasvakuppi mahtuu just just kiinni


Kampi kiillotettiin sorvissa, hiomanauhana kapea kuormaliina ja hieno hiomapaperi niitattuna siihen. (320, 600, 1000 ja 2000)

Männätkin tuli putsattua patapatalla, ja urat putsasin todella pienellä tasapää ruuvarilla.
Lohko on tällä hetkellä koneistamolla, kunhan saan noudettua niin sitten pitäisi hommata laakerit ja männänrenkaat.
Pääsee mittaamaan onko kampiakselin kaulat vielä toleranssin sisällä, sekä hiomaan männänrenkaat.
Megaan latasin uusimman firmwaren sisään, ja tein sytytyslähdöt ilman sytkäkiviä, sekä revin purkuraadosta hirveän määrän johtoa.
Näilläkö joskus muka käyntiin?


Sitten pitäisi jostain kutoskoneisesta ysistä repiä sytytysmoduuli (0 227 100 203) , ja tilata vr-muunninpiiri.
Onko kellään kokemusta tarvike sytytysmoduuleista?
Ebaystä sais postilaatikkoon merkittömän ohjaimen kolmella kympillä, ja boschilaisen saa käytettynä purkaamolta 70€ ja uutena 200€.