Minulla on nyt jo kolme kertaa tyhjentynyt akku minun 850: pistä (vm -95) parkkipaikalle ja on tarvinnut ladata akkua, että saa käyntiin.
Kahdella ensimmäisellä kerralla auto oli seissyt yli viikon, mutta nyt olin ajanut autolla juuri edellisenä päivänä, eli tyhjentyminen oli tapahtunut noin vuorokauden sisällä.
Tyhjentymisillä on ollut aina noin 1-2kk väliä ja ne tuntuvat tapahtuvan aivan satunnaisesti. Vaihdoin toisen kerran jälkeen autoon akun, mutta ilmeisesti kyse ei ole siitä. Aina muulloin käynnistättäessä virtaa tuntuu olevan yltäkyllin ja auto ei epäröi lähteä käyntiin. Ainoa asia, jonka olen pannut merkille on se, että akku ei ole ikinä ollut täysin tyhjä. Mittariston valot syttyvät ja radiokin toimii, mutta virtaa ei vain riitä käynnistämiseen.
Onko kellään mitään ideoita? En oikeen näistä sähköistä tiedä tarpeeksi, että osaisin sanoa mistäpäin alkaa katselemaan.
Edit: Vielä sellainen, että takakontissa on tosiaakin asennettu soitin edellisen omistajan toimesta, jonka ammattitaidosta ei tietoa.