Pientä päivitystä välillä tännekin. Suurempia muutoksia ei ole tähän kärryyn tullut, oikeastaan vain kilometrejä.
Xenonit vaihtui Cobran sarjaan viime syksynä, kyllästyin ajotietokoneen herjaan ja turhiin vastusviritelmiin. Nyt xenonit suoraan halogeenien johdoissa sillä erotuksella, että maadoitus on vedetty suoraan runkoon. Lisäksi valoautomatiikka kytketty pois päältä, niin ei tule sitä pulssijännitettä, joka pahimmassa tapauksessa rikkoisi pyyhkijän moottorin.
Volvo kävi katsatuksessa viime torstaina ja ainut vika mitä löytyi, oli oikean puolen taka-akselin koiranluu. Sitäkään katsuri ei meinannut löytää, mutta pyysin syynämään kyseisen nurkan tarkemmin läpi, jotta saisin tietää mikä aiheuttaa pientä kolahtelua terävissä montuissa. Löytyihän se syy sieltä.
Eikun uusi osa kouraan (hinta oli 19,90e motonetissä, moog taisi olla merkiltään). Auton perse ylös ja mies alle. Mutterit lähti suhteellisen vaivattomasti ja uusi osa meni nätisti paikalleen.





Samalla vähän fixailin pakoputken päällä olevaa lämpösuojapeltiä, joka oli päässyt irtoamaan kiinnikkeistään lähes kokonaan. Sekin saattoi mekkalaa aiheuttaa montuissa. Nyt ajomukavuus parani, kun ei kuulu mistään ylimääräisiä ääniä.
Renkaatkin kävin tasapainotuttamassa uudelleen kun pientä värinää tuntui 85km/h nopeudessa, joka kyllä katosi kun vauhti nousi yli 100km/h:ssa. Parissa pyörässä oli heittoa, jonka lisäksi renkaat olivat kuluneet sisäreunoista nopeammin kuin muualta. Pintaa on kyllä edelleen niin paljon, että uskoisin noilla tämän kesän ajavan. Ihmetyttää vain mikä rengasta syö, nelipyöräsuuntaus on tehty samoihin aikoihin kun renkaat ostettu, eli noin 1,5 vuotta sitten. Olisiko tullut heittoja jo sen jälkeen..