0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jos vaihdat m45 niin pidempi etupätkäbon tarpeen. Jos laitat vaijeri m47, voi olla että menee ok, voi olla että joudut joko vaihtamaan etupätkän tai ottamaan siivun takapätkän booreista ettei ne pohjaa
Lisäksi laatikoita ja kardaanin etupätkiä on kahdella erikokoisella laipalla.
Niijuu seki vielä!Onko teillö millane näkemys mikä ois viisain vaihtiehto laatikolle ehk helpoin/halvin ratkasu M45? M46? M47? Ei viittis vaihtaa mittarin sisustaa sähköseks ja yks m46 kyl löytyis ainii se vielä kyseessä b230 r sport turbo,eikä aleta virittämään:)
M45 varmaan löytyy helpoiten ja halvimmalla. Tosin matka-ajomukavuus kärsii kun kierroksia on enemmän. Tosin riippuu perän välityksestä paljon.M46 kanssa tulee sitten hieman sähkötöitä ylivaihteen kanssa. En osaa sanoa onko johtoja kuinka paljon valmiina. Laatikossa on asentotunnistin nelosvaihteelle ja sitten mittaristossa on valo.M47 olisi helpoin jos sellaisen löytää vaijerilähdöllä.
Uudemmissa malleissa kardaaneis on ns. Hardykiekko. Mut päasääntösesti ihan pulttaa kii touhua toi on, kardaanin etupätkän kun vaihtaa niin menee mikä tahasnsa manuaaliloota. Paitti M90. Vastaus siis on et etupätkä vaihtoon vaan jos muut himmelit löytyy.
Lueskelin tossa jostain että m45 käy iso laippa esim perästä ku tarkotuksena viedä laatikolta 1031 perään asti paksummalla kardaanilla ilmeiseti d24 paksumpi pötkö kävisi tähän viritelmään suoraan?