Jos asentotunnistin sekoilee/pettää, matka katkeaa siihen heti (kone sammuu kerrasta).
Heittelevä kierroslukumittari on piuha/puola/sytkäpääte/mittari tms. vika.
Oma ehdotus on sytkäpääte/puola...
Tosin automaatissa solmussa oleva vetolevy tekee jänniä juttuja yllämainittuihin oireisiin. Pottapyörä/kaksoismassa ei sellaista tee.
Tosin tuo 1-3-2 koodi tarkoittaa piuhavikaa tai laturi/jännitteensäädin vikaa. Kannattaa tarkastaa se laturin perästä imusarjaan johtuva piuha. Aiheesta ohjeet FAQ:ssa minun aloittamanani.
Nyt on auto pelittänyt pari päivää aivan normaalisti. Tänään tosin vaihdoin tulpanjohdot, kun vanhat eivät tahtoneet pysyä kunnolla paikallaan enää. Mutta mites jos tuo vika tulee takaisin ja tarviis se puola vaihtaa niin kannattaako ostaa alkuperäinen vai kelpaako sinne ihan joku tarvikepuola, tms? Tuo hinta vaan mietityttää, kun motonet tarjoaa 80 euron hintaan ja biltema "tehopuolaa" parilla kympillä
Sama kymysys sytkäpäätteeseen. Kannattaako halvimmat tarvikeosat jättää hyllylle?
Täytynee vilkaista sitä jännitteensäädintä ja tuota mainitsemaasi piuhaa myös.