En tiedä kuinka laskette ja olette ajatelleet tuon lataushomman. Volvo V60:n akku pitää sisällänsä uutena 11,2kWh varausta. Kiinteällä laturilla 1-vaihelatauksella max. 3,6kW. Volvo V60 Plug-In Hybridin akusto latautuu täyteen 16A:lla 3 tuntia 6 minuttia (lataustapa 3). Jos autoa ladataan tilapäislatauslaitteella (mode 2) niin laitteessa neliportainen virransäätömahdollisuus 6A / 8A / 10A / 13A. Kotitalouspistorasiasta suosituksena ottaa virtaa maksimissaan 8A. Volvo V60 Plug-In Hybridin akusto latautuu täyteen 8A:lla noin 6 tuntia 15 minuuttia. Noi tiedot eivät niin kovin vanhoja liene.
Yhdessä kerrostalossa, jotka tunnen, on 10A syöttö kahta paikkaa kohden tolpassa. Alkuun oli ollut 16A, mutta sisätilan lämmittimiä oli paljon (5 x 16 mm² ketjutukseen hyväksytty kytkentälaatta kuitenkin tolpista löytyy eli lähdössä lienee 3x50A) ja yli 20 paikka tuossa syötön takana . Eli tollaisella jo mode 2 -latauksen aikana naapurin moottorin lämmitin mennessään päälle aiheuttaa yhden tolpan johdonsuojan laukeamisen. Jos asunto-osakeyhtiöt pannaan latauspaikkoja rakentamaan loputtomat riidat alkavat. Tai sitten latauksessa käytettävä sähkö tulee "todellisine siirtokustannuksineen" niin kalliiksi, että käyttäjät äänestävät ostamalla perinteisen auton. Tämä tietenkin nykyisellä hinnoittelumallilla. Sähkölämmitteisessä omakotitalossa tilanne voi sitten jo muuttua. Useassa -80 luvun talossa on edelleen varaavan s-lämmityksen takia 3x50A liittymä. Se antaa pelivaraa. Kerrostalojen liittymät ovat aika tiukalle mitoitettuja.