Tosiaan, unohdinkin tänne ilmoitella.
Eli lämpöjen karkailu johtui puhtaasti jumissa olevasta termarista. 
Tipautin autosta myös öljypohjan.......
Miten, oi kertokaa miten kone voi näyttää tuolta sisältäpäin.
Öljyt tila täynnä karstaa.
Siis paluukanavat olivat muurautuneet melkeen täyteen ja sihti aivan tukossa.
Mistä tuollainen muuten johtuu?
Huoltohistoria kuitenkin aikas säännöllinen. 
No hyvä että löyty vika

Ja kiitos että raportoit tulokset, auttaa muita jatkossa.
Luulisin että tuota aiheuttaa huonot öljyt (mineraalia joku käyttäny?) tai ehkä käyttöön nähden liian pitkä vaihtoväli. Tai turbokone kyseessä ollen ei ole tarpeeksi jälkikäytetty ja öljyä on palanut seinämiin.
Kannattaa nuo öljykanavatkin putsailla, veikkaan että öljynpainevalo liittyy tuohon tukkoiseen sihtiin. Puhdasta filtteriä ja asteittain erivahvuista löpöseosta öljyn sekaan, käyttö lämpimäksi ja öljyt ulos. Ekaksi ei kannata laittaa liikaa löpöä ettei lähde niin paljon moskaa kerralla liikkeelle että tukkii paikat. Mulle tehtiin 2.4 tinakoneeseen niin että ekaan satsiin litra löpöä + loput öljyä, toiseen 3L löpöä, kolmas kierros taas 3L löpöä. Lopulta pelkällä öljyllä täyttö. Joka välissä filtterin vaihto. Pikkuhiljaa alko suodatin jäädä vähemmän mustaksi... Tuohon pesuun kannattaa tietysti hankkia halvinta mahdollista öljyä, kun se ei pyöri koneessa kun muutaman minuutin ja lantrataan löpöllä.
Tietenkin aivan ekaksi kaikki käsiksi päästävät paikat putsaa erillään, turha niitä moskia öljykanavien läpi kuljettaa.