Nuo rem-koodit viittaa siihen, että sieltä koholta, jonka vaihdoit, tulee väärää tietoa. Tämä ajatus perustuu siihen olettamukseen, että ennen vaihtoa bensamäärä oli mittarin näytössä oikein. (Pitää muistaa, että siellä pumpun puolella on se toinenkin koho.) Kaipa laitoit sen kohon oikein sinne, siis samaan asentoon kuin alunperinkin oli, sillä kohon asento ja toiminta on täysin riippuvainen oikeasta asennuksesta. Oletan myös, ettei se johtonippu nyt estä kohon liikettä?
Se, ettei tukille tule bensaa vaikka laittaa virrat päälle ja pumppu surahtaa (?) nostaessaan paineet, saattaa johtua pumpusta lähtevän letkun kiinnityksen irtoamisesta = bensa pumpataan takaisin tankkiin. Olit vaihtanut siihen pumpun? Sinuna tarkistaisin sen asennuksen ainakin. Olen nähnyt sellaisenkin tapauksen, että pumpulta kanteen lähtevä kumiletkun pätkä oli mennyt halki ja bensa suihkusi siitä pois