Ajattelin ottaa itseä niskasta kiinni, ja ottaa etujarrut työn alle. Tutinaa jarruttaessa on ollut jo tovin, sekä epämääräistä jurinaa ajoittain ihan ajotilanteesta välittämättä

. Kuskin puolta purkaessa hiipi ajatus, että oliko tämä olevinaan helpompaa mk2 V70? No samat systeemit, mutta erilailla toteutettuna. Nyt kaikki p*rkeleen tiukassa ja kirsikkana kakun päällä uriutuneet levyt ja Bilteman palat

. Levyt olikin sitten tiukassa pyöränavassa. Otin kiinni ja heiluttelin. Hetkinen, heiluuko se? Joo heiluu, koko napa

. Laakeri remppaa tiedossa siis. No, kasailin kuskin puolen ja apparin puoli menikin puoleen tuntiin. TRW levyt ja Bosch palat Aeromotorsilta TRW asennussarjan kera ~160€. Avasin sihijuoman ja kiroilin laakeria. Aamulla kukon laulua ennen ylös ja laakeria purkamaan. Tiedossa oli, että homma on perseestä. Ja olihan se. Olka-akselin pultti meni poikki, ja alapallo tiukassa kun tauti. Tuo pultti homma oli ihmeellinen, sillä se aukesi n. 5-7mm ja katkesi täysin varoittamatta
Ennen puolta yhdeksää läksin hakemaan laakeria (FAG motonet 99.90€), sekä avustimia alapalloa varten. Samalla elämäni toinen ostosreissu siniselle ja 2.95€ pultti kourassa kohti remonttikohdetta. Puolitoista tuntia riehuin sen alapallon kanssa ja lopulta olka-akseli olikin jo lattialla. Nyt on uusi laakeri prässättävänä ja vielä edessä se pultin pätkän kaivaminen ja vähän kasailua.