Mietin 3,05mm kansipahvia... sillä tippus puristus n.9:1, mutta paljeväli kasvaa aika isoksi.
Vaikutushan olis sama kun laittas noiden nykyisten 155mm kankien tilalle vakiot 152mm pitkät.
Moottorilla olis tarkoitus ajella n.10tkm, eli ei viittis kisabensalle virittää. E85 olisi vaihtoehto,mutta siihenkin joutuu 200 sarjalaisessa vaihtaan ainakin tankin.
Onko 16V kannessa tavaraa palotilassa mitä vähentää? (Kaikki kannet on moottoreissa vielä kiinni, niin ei ole tullut tutkailtua.)
8V kannestahan kyllä saa tavaraa riittävästi.
Ei kisabensaa tartte koviin tehoihin, kato vaikka tosta mun nimimerkin alta, mitä foorumin pojaat on sinne väsänny

Siitä en sit tiedä onko noi omat kovia tehoja, mutta auto liikkuu ainakin kovaa niillä.
300 sarjassakin peltitankki kuten 200 sarjassa, E85 tuolla on ollut kohta jo 5v, eikä oo tullut ulos vielä, ja pari vuotta sitten ku tsekkasin, ni tankki oli siisti sisältä, niin siisti kun 25v vanha tankki voi olla.
E85 saa esim tossa omassa kevyesti 400hv+ lukemia (lisääkin saa, ahdin oli vaan liian pien), 98E bensalla ei irtoa kun alle 300hv ja nakuttaa kovasti samasta koneesta.
Ei paksuja kansipahveja, ei fiksua ahdetussa koneessa, etenkään kovilla ahdoilla (1bar+), pahvi räjähtää helposti. Mieluummin koloa mäntiin ja kannen palotilan kairaus.
16v kannessa ei ole hirveästi tilaa palotilassa kairata.