Olet väärässä!
Lueppa ilman aurinkolaseja omaa kiihkoasi kitkoista ja lue parin käyttäjän tekstit täältä ovatko he kiihkoilleet nastarenkaista. Mulle pitäisi maksaa, että ottaisin kiinalaiset nastarenkaat auton alle.
Miten tämä on näin vaikeaa saada joku tajuammaan mitä tarkoittaa...minä en ottaisi kiinalaisia renkaita vaikka maksettaisiin, mutta tuo oli vain vertauskuva siitä että vaikka ajaisin kiinalaisilla niin tuomio ei olisi niin kova kun se on kitkoilla ajavana. Joko nyt menee ymmärrykseen vai miten tämä pitäisi ilmaista?
Itse en kiihkoa kitkoista yhtään mitään, olen koko ajan kertonut vain omia kokemuksia niistä. Jos se on jonkun mielestä kiihkoa niin hyvää päivää vaan sinnekin...samalla ajattelutavalla kaikesta kokemastaan kertominen on kiihkoilua.

Täsmennyksenä; olen koko ajan puhunut NORMAALISTA liikenteestä kun puhun kitkojen hyvyydestä, en mistään rataolosuhteista tai nopeuskisoista niin kun jotkut vinoilumielessä sinne tänne väliin tuputtaa. Niillä ei ole mitään painoarvoa arkiliikenteeseen verrattuna.