Kulkukoira  Proturbo

A-nokka B230fk...?

  • 90 Vastauksia
  • 39057 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #60 : 22.02.2013, 01:20:43 »
VX on nostoa imupuolella 11,37 ja pakopuolella 10,65 ja tää meinaa sitä kovien jätkien mukaan että mennöö pakopuoli tukkoon tuprokoneessa.. K ois huomattavasti parempi..

Onko tietoa kellään paljon V nokassa on nostoa pakopuolella, entä K nokassa?
144
145
945
855

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2437
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #61 : 22.02.2013, 01:43:34 »
Onko tietoa kellään paljon V nokassa on nostoa pakopuolella, entä K nokassa?

V pakopuoli 10.7 ja K pako 15

edit. arvo korjattu
« Viimeksi muokattu: 22.02.2013, 02:04:40 kirjoittanut injector »

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #63 : 22.02.2013, 01:58:54 »
V pakopuoli 9.1 ja K pako 15

Eikös tuon V nokan pitäsi siinä tapauksessa mennä myös isojen poikien mukaan tukkoon?


Kun taas Toni suositteli V nokkaa tuolla.  ???

Aidon V-nokan niin hengittää pakopuoli ylhäälläkin, 11.27-245.4 vs. 10.65-236. Merkkaa varsinkin ahdetussa koneessa.
144
145
945
855

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #64 : 22.02.2013, 02:01:04 »
http://www.turbobricks.com/resources.php?content=camspec

Itse en kyllä näe tuosta listasta V tai K nokan pakonostoja, tunnustan.  :-\
144
145
945
855

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2437
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #65 : 22.02.2013, 02:04:05 »
Anteeksi
Kattoin väärästä sarakkaaseesta V pako arvo 10.7 ja VX tuo 9.1
K arvo oli oikein 15
Jännä että D pako arvo on 15.5
H olis paras 17.1

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #66 : 22.02.2013, 02:11:10 »
Anteeksi
Kattoin väärästä sarakkaaseesta V pako arvo 10.7 ja VX tuo 9.1
K arvo oli oikein 15
Jännä että D pako arvo on 15.5
H olis paras 17.1

Mistäs sä niitä tihrustat?
144
145
945
855

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2437
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #67 : 22.02.2013, 02:13:26 »
Mistäs sä niitä tihrustat?

Löytyy ihan volvon oma taulukko iteltä
sieltä näkyy  :D


Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #68 : 22.02.2013, 02:14:25 »
Anteeksi
Kattoin väärästä sarakkaaseesta V pako arvo 10.7 ja VX tuo 9.1
K arvo oli oikein 15
Jännä että D pako arvo on 15.5
H olis paras 17.1

Nyt mä kyllä tipuin kärryiltä. Mutta olkoon  :2funny: Eikös me nostoista puhuttu nyt? V:ssä nostoa on Toninkin mainitsemat 11.27 ja K:ssa 11.95
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2437
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #69 : 22.02.2013, 02:16:39 »
Nyt mä kyllä tipuin kärryiltä. Mutta olkoon  :2funny: Eikös me nostoista puhuttu nyt? V:ssä nostoa on Toninkin mainitsemat 11.27 ja K:ssa 11.95

puhumme pakopuolen nostoista
Nuo sinun mainitsemat arvot on imupuolelta

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #70 : 22.02.2013, 02:26:24 »

V nokka Imu 11.27  Pako 10.7

Vx nokka Imu 11.37 Pako 10.65


Tuota tuota.. Jos Vx on kerran isojenpoikien mielestä vähän huono, koska imu on isompi, kuin pako... Niin miksi V Nokka on sitten niin paljon parempi olevinaan?

Nyt kun asiaa vähän tutkin, niin ei nuilla nyt paljon eroa ole?  ???
144
145
945
855

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #71 : 22.02.2013, 02:28:18 »
Ooksä koskaan nähnyt nokkaa missä on 15mm nostoa? Mä oon sellasta hypistelly ja mulla on omat epäilykseni että missään volvon tehtaan nokassa olisi sen verran nostoa.. Eli eiköhän se mene niin että jos pakopuolen nostoa ei ole ilmoitettu, niin siinä on sama nosto kuin imupuolella.
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #72 : 22.02.2013, 02:31:20 »
Kenelle kysymys on esitetty?
144
145
945
855

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2437
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #73 : 22.02.2013, 02:32:13 »
V nokka Imu 11.27  Pako 10.7

Vx nokka Imu 11.37 Pako 10.65


Tuota tuota.. Jos Vx on kerran isojenpoikien mielestä vähän huono, koska imu on isompi, kuin pako... Niin miksi V Nokka on sitten niin paljon parempi olevinaan?

Nyt kun asiaa vähän tutkin, niin ei nuilla nyt paljon eroa ole?  ???

Omassa taulukossani VX imu ilmoitettu 11.37/10.65 ja pako 9.1
vx3 samanlainen 11.37/10.65 mutta pako 6.1 joten siitä tulee se 3 tuohon nokan perään

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: A-nokka B230fk...?
« Vastaus #74 : 22.02.2013, 02:35:20 »
MItääääh?  :o
144
145
945
855

 

Proturbo  Autodiagnoosi