KL-varaosat  Race.fi

b2x pitkäisku mega sotkotus

  • 314 Vastauksia
  • 108572 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #45 : 13.11.2011, 13:23:57 »
Hiljaista taas pitänyt. Nyt on kumminkin aika lailla pientä klemmareiden kiristelyä ja johtojen vetämistä vaille. Jos ensi viikon aikana vaikka savutkin saisi:)

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #46 : 13.11.2011, 20:05:57 »
Eka startti toteutettu onnistuneesti. sähköt ei olleet kiinni, ettei kone käynnisty. Öljynpaineet kumminkin nousi hienosti 4bar startilla

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #47 : 20.11.2011, 23:35:24 »
Nyt olisi volvo ollut käynnissä:)

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #48 : 22.11.2011, 09:19:41 »
Paljonkohan mahtaisi olla otollinen öljynpaine tyhjäkäynnillä. Ekassa starttauksessa/tyhjäkäynnillä pysyi öljynpaine siinä 4bar kieppeillä. Nyt jonkun ajan käyttelyn jälkeen öljynpaine tyhjäkäynnillä siinä 3.5bar paikkeilla.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7976
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #49 : 22.11.2011, 11:16:54 »
Paljonkohan mahtaisi olla otollinen öljynpaine tyhjäkäynnillä. Ekassa starttauksessa/tyhjäkäynnillä pysyi öljynpaine siinä 4bar kieppeillä. Nyt jonkun ajan käyttelyn jälkeen öljynpaine tyhjäkäynnillä siinä 3.5bar paikkeilla.

Vaikuttaa ihan normaalilta. Kylmillä öljyillä paine on aina isompi.

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #50 : 22.11.2011, 15:17:12 »
Anteeksi epäselvästi kerroin tuon.
Siis kun kylmänä ekalla startilla/kaynnillä oli 4bar.
Seuraavana päivänä yhtä kylmällä koneella oli enää 3.5bar ero ainoastaan, että kone oli edellisenä päivänä jo jonkun aikaa porskutellut.

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #52 : 06.05.2012, 21:18:00 »
Hiljaista ollut täällä. Sen verran rojekti kumminkin edistynyt, että autolla on jo ajettu pieni lenkki.
Suunnitelmissa olisi vaihtaa mega 1:nen mega 2:seksi. Auto on muilta aika lailla kasassa, mitä nyt ahtoputket puuttuvat.

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #53 : 15.05.2012, 21:44:13 »
No nyt on laitettu volskiin tilaukseen uusi mega. Entinen 1 v2.2 päivittyi siis nyt kakkos prossuun ja kolmos levyyn. Samalla vaihtuu triggeritiedon lukeminen volvon omalta 60-2 pyörältä ja jakajasytytys korvaantuu hukkakipinällä.

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #54 : 20.05.2012, 21:30:08 »
Nyt raaseri käy ja kukkuu kolmos megalla :) Yllätyin oikein kuinka jouhevasti onnistui tuo megan ja sytkän vaihto :o

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #55 : 21.05.2012, 20:24:14 »
Olisiko mahdollista saada jotain videon tynkää tai mahd kuvia ?  :)
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #56 : 21.05.2012, 22:05:00 »
Kunhan nyt edes kehtaa ottaa kuvaa kun kaikki johdot ym sikin sokin :2funny: eiköhän sitä jotain jauhatus videota jossain välissä lisäillä

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #57 : 31.05.2012, 15:47:36 »

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #58 : 31.05.2012, 15:48:42 »
Syyläri ja flekti vielä törkeästi asennettuna. Ensimmäinen veto ahtojen kera ja johan kytkin ilmoitti olemassaolonsa  >:( Pitää ilmeisesti alkaa ottamaan konetta pois ja suunnittelemaan uutta kytkinsettiä

Poissa Jussi.L

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 959
  • Hevosvoimat on parasta huumetta
Vs: 740 b200k - - -> b230TIC(megasquirt)
« Vastaus #59 : 31.05.2012, 19:56:02 »
Pitää ilmeisesti alkaa ottamaan konetta pois ja suunnittelemaan uutta kytkinsettiä

Siis otaks kytkimen vaihdon takia moottorin pois? Eikös seitensatasessa onnistu kytkimen vaihto kun ottaa laatikon pois, joka sekin lähtee kohtuu helposti?  ???
Ei päivää ilman sutta. "Ei tää oo susi, tää on kettu"
Pakko se on itte itteensä kehua, ku muut ei niin tee.

 

KL-varaosat  Race.fi