Vaikka alotuksella onkin jo ikää, niin aihe on silti todennäköisesti monelle ajankohtainen. Sinisellä eivät oikein mielellään ala vaihtamaan 400t ajettuihin lootiin öljyjä, toki ymmärrän täysin koska meitä on moneksi. Joten nyt on varmaankin itse tilattava öljyt ja vietävä jonnekkin/vaihdettava itse. Toki laatikko toimii niinkuin 400tkm ajetun olettaa voi, mutta tuskin öljynvaihto pahaa tekee. Toki riskinsä kaikessa, muutaman kerran ainakin on vaihdettu ettei orkkisöljyt ole.
´
Mutta: Auto on -04vm 2.5T V70, Geartronic lootalla. En nyt muista ulkoa sitä tyyppinumeroa, 5 vaihteinen jokatapauksessa. Uskaltaneeko tätä Mannolia laittaa tilaukseen ja sitä myöten Volvon laatikkoon:
https://www.lakkapaa.com/fi/maatalous-ja-konekauppa/mannol-atf-multivehicle-vaihteisto-20l-(l23)-jws-3309-8218-korkealaatuinen/p/ATFM20/ vaiko Mobil1? Mannol olisi ok hintaista, koska huuhtomaan lootaa varmasti joutuu. Mielellään kokemuksia kuulisi tästä laatikkoöljystä. Vähän pelottaa laatikon puolesta

mutta toivottavasti jopa paranis öljynvaihdolla. Toki jos on muitakin hyviä laatikkoöljy merkkejä niin olen avoin ehdotuksille. Niin ja lieneekö jonkunlainen suodatin olemassa? Automaatit itselle uusi asia manuaalin jälkeen.