0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mutta pysyykö väri noissa vakiona? Sulla on ollut taipumusta maalailla vanteita
Pysyy.
Nyt ne LÄÄKKEET!Vaikka papaksi aloitkin, niin älä nyt ihan kokonaan tylsäksi ala Tai sit sä oot päättänyt että tää on (oikeesti) se käyttis, ja alat niputtamaan tosissaan sitä sun harrasteautoa Ps, onhan noi nyt melko ökyt vanteet
AC kompura uusittuna kokonaisuudessaan 1200€ josta kompressorin osuus 800€ Myyjä tulee 50% vastaan eli kulut 50/50 pitäskö harkita tarvike kompuraa Tarvii lähiaikoina kuitenkin laittaa tuo kuntoon ettei käy mitään kallista
Alkuperäinen kompura töineen puoleen hintaa ei kuulosta enää niin pahalta vaikka hintaa korjaukselle jääkin. En tiedä miten kattava takuu tarvikkeella on, Volvolla takuukorjaukset on ainakin toimineet tähän asti hyvin ainakin sen yhden auton kohdalla, jonka sielunelämää saa seurailla sivusta.
Mitäääää.. mulla se oli 600e. Alle 1000e jäi asennuksen, ilmastoinnin täytön, öljynvaihdon ja muiden töiden jälkeenkin.
Kahta eri mallia kompuroita, mulla se kalliimpi.
Niin tais muuten ollakki, nyt kun sanoit. Jotain positiivista, niin mää pääsin halvalla loppujen lopuksi
Kaveri katto tänään mulle kompuran hinnan töissä, niin jäis 280€ maksamaan. Voisivat samalla asentaakkin sen siellä.
Nyt kun kävin Lancia siirtämässä niin laitoin lapsille telkut päälle, ei oikea näyttö menny päälle. Tarvii tutkia, kun on kuitenkin toiminut
Niin teit. Okei, sullakin se edullisempi?
ei niillä olis erillistä sähkön syöttöö ja menny sulake