Kömmin starttipilotin kanssa ympäri konetilaa, kone sekä kylmänä että lämpösenä, mutten löytäny mitää.

Tyhjäkäynti pysyi samana vaikka mihin suhutteli, paitsi sitten tietysti kierrokset vähän nousi kun ilmanputsariin puhalsi.
Ulkonäköjuttuja vähä näpertelin. Konepellin alumiinilista ja tuulilasin ympäryslistat pistin paikalleen. Vaativat vähän kiillotusta mutta niistä saa riittävän siistit.

Takaa koukun tiputin, hitsasin uuden lapun pistorasiaa varten, laitoin uuden johtosarjan, putsasin ja maalasin koko värkin ja paketti takasin paikalleen. Johdot vielä kytkemättä mutta ulospäin näyttää jo valmiilta. Puskurin päätykin tuli parempi samalla tuohon apparin puolelle, ei ihan yhtä hyvä kun muut palat mutta sentään tuosta ei mene sormi läpi. Kauhia tuo ilta-aurinko kun näyttää sitten aivan kaikkia viat ja kolhut, yhtään ei anna armoa.

