Kenelläkään kokemusta vastaavasta:
Auto alkoi nykiä/pätkiä, kierroslukumittari nyökkäsi nykiessä, muutaman nykäisyn jälkeen veto lakkasi, varvikello putosi nollille vaikka kytkin ylhäällä vauhdissa. Virrat pois käyttämällä startista käyntiin ja pelasi määrittelemättömän ajan. Yleensä ei kovin kauan.
Vikakoodit luettiin, oli vaikka mitä, päällimmäisenä impulssianturi ts. kampiakselin asentotunnistin pisti silmään koska kierroslukumittari.
Nyt anturi vaihdettu, kieppimittarioireet ja sammuminen poistui, nykiminen jäi. Tekee sitä tasakaasulla, vedossa, ihan läpi kierrosalueen paitsi ei tyhjäkäynnillä.
Tyynyjen solenoidin alipaineletku poistettu, solenoidi vuoti ja tyynyt vuoti, egr kalvo vaikuttaa ehjältä, imm piuhan irrotuksella ei mainittavaa vaikutusta. Nämä tehty koodien lukemisen jälkeen.
Mitä kokeilisin seuraavaksi?
