Ei ole rasitteena merkkiuskollisuutta. Nyt kaksi VAG konsernin autoa pihassa.
Entisessä Volvossa alkoi kilometrejä olemaan sen verran paljon aika ajoin mielessä oli mikä seuraavaksi hajoaa. Tämä hajoaminen toteutuikin Ranskan reissulla kun läppämoottori mekanismi petti ja auto hyytyi moottoritielle.
Totuus on kun kilometrejä paljon takana ei tiedä mikä kohta hajoaa ja tämän tiedostaminen on myös rasite.
Monien vastauksissa tuodaan esille että Volvo on turvallinen auto. Millä mittarilla? kun puhutaan vanhemmista autoista niin ne ei läpäisisi nykyistä Euro NCAP testiä. Kolari turvallisuus on asia mitä ei koskaan halua joutua kokemaan enkä oikeastaan ole joutunut
(lukuun ottamatta paria pienempää kolaria).
Itse pidän uusista autoista, nykytekniikan tuomista mielenkiintoisia asioista ja myös turvallisuutta, vanhat autot ei tämän vuoksi juurikaan sytytä. mm. BMW:n ulkonäkö on mikä miellyttää.
Myöskään vanhojen autojen ajo-ominaisuudet ei ole nyky autojen tasolla. Itse pidän kun ajonvakautus on tosi aggressiivinen tämä antaa turvallisuuden tunteen.
Rahaahan näihin menee oli sitten uusi, vanha tai leasing. Seuraava auto Hybridi tai täyssähkö mene ja tiedä. <- en ekologisuuden takia vaan tuohon suuntaan näyttää tekniikka menevän.
Vw Audi Seat Skoda konsernin vakionopeussäätimen(erillinenviiksi) sijoitteluun + vit..maiseen käyttöön, Volvossa ratissa tarpeelliset kytkimet ja sillä siisti. 
Meidän VW: vakionopeudensäädin on ratissa samoin ajotietokoneen hallinta ja puhelimeen vastaaminen. Seatissa on viiksessä. Eiköhän nuo ole varustetaso kohtaisia asioita miten ne on sijoitettu eri merkeissä.