Mulla on tässä lähiaikoina menossa kansi koneistamolle, ja pakoventtiilit vaihdetaan 38mm versioihin, jotka ostan kg-timmingiltä, onko ne rst-venat, ja jos on niin täytyykö ohjainta kalvaa jonku satkun väljemmäksi, koska rosteri laajenee voimakkaammin ku tavallinen teräs.
Toinen kysymys venttiilijousista, kun rakennan moottoria joka kiertää sinne 7 tonnin hujakoille, ehkä 6500rpm:n asti, niin meneekö se vielä niillä volvon paksuimmilla venttiilijousilla vai joutuuko ostaan kireämmät jouset, ja jos joutuu niin mistä sais edukkaasti niitä.
Sitten vielä nokka-akselista, suunnittelin kg-trimmingin k2gt:tä, mutta taidan päätyä halvempaan, hiottuun ratkaisuun, kysyisinkin firmoja jotka tekee noita, täyttöhitsaustakin saatetaan vaatia. Vaikkakin virtanen sanoi, että se saa A-nokasta tehtyä semmoisen, joka antaa max tehonsa 6500rpm paikkeilla, mutta sillon perusympyrää joudutaan pienentämään rajusti, jolloin venttiilien säätö menee aika hankalaksi, voi vaatia lash capseja, joihin en luota, lisäksi hitsattuun nokkaan saisi valita vapaammin profiilin, ainut mitä ei voi muuttaa olisi sitten nokkakulma, mutta sehän on A-nokassa turbokäyttöön sopiva. Elikäs jos kehtaisitte antaa joitain firmoja, jotka noita nokkia tekee niin olisin kiitollinen.
Kiitos jo etukäteen.