Meillä on juuri työnalla vea moottori, jossa jakohihnasta lähtenyt useita hampaita.
Aluksi kun tutkittiin syytä, että miksi moottori oli sammunut eikä käynnisty, niin irroitettiin jakopään suojakansi. Seuraava vaihe olikin tsekata, että auto on tainnut olla ennen etelä-pohjanmaata oulun seudulla, joo, ensimmäinen huolto tehty oulussa.
Jakopääkotelo siis ruskeassa pölyssä ja hammaspyörät syöpyneet todella pahaksi.
Eipä tosta voi auton valmistajaa syyttää, ei noi hammaspyörät oo missään muissa tuossa kunnossa, kuin oulun seudun autoissa.
Mitä noihin apulaitehihnoihin taas tulee, ei volvo ole yksin sen kanssa, että jos jostain syystä remmistä lähtee irti millin soiro, niin se voi ajautua helposti jakopäähän. Olisihan se tietysti erilaisella rakenteella estettävissä, mutta harvoin sellaisia minkään valmistajan moottoriin on tehty.