0
Äänestäjiä yhteensä: 77
Äänestys päättynyt: 10.02.2012, 23:21:16
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Vitalis sentää ku mä oon aina myöhäis herääjä näissä hommissa. Tänää vasta bongasin tän topicin. Ita viikko kyseessä elikkä jossai pe-la vaihteessa yöllä lopetan hommat. Eihää Lahdesta tuonne tietenkää paha rasti ole tulla. Mutta ku ei oikee viittis noin lähelle Tretä tulla ja ajella kämpille yöks. Sen verta hyviä iltoja siellä sentää vietetty. Mut mut.. Nyt vois ottaa käyttöö nää normaalit selitykset. Elikkä tuo edellisen yön uni jää aika pienelle, yksin joutus tulemaa ja enhää mä tunne ketää. Nii ja jos oikee hotellin jatkoja silmällä pitäen varais nii juominen ei oo se paras asia ku aattelee tota ekaa tekosyytä. Emmie tiiä mitä mä tekisin..
Onkos tampereen suunnalta porukka menos ihan eri aikoihin tonne vai onko minkäänlaista letkaa ollu suunnitteilla?
Viime vuosina ollaan kerätty letka kasaan lahdesjärven aakkosille.
ja jatkoilla mukana pienellä varauksella, koska eletään semmosia päiviä et perhe voi kasvaa millä hetkellä tahansa jos just silloin jatkojen aikaan niin siirrytään tilatakseilla taysiin
Viime vuosina ollaan kerätty letka kasaan lahdesjärven aakkosille. Sinne vois rueta keräämään sakkia vaikka joskus 11:15. Ja etiäppäin siinä puolenpaikkeilla niin oltas perillä karvan vailla puolenpäivän.
Perskutas tuun sinne sitte kans. Täytyy kaverikin käskeä lähtemään, ni tullaan tästä talosta kahden auton voimin, jos ite pääsen tolla GLT romulla (tai mahdollisesti jenkillä) tuonne asti. Täytyy varmaan varata vetopuomi mukaan.
Ei oo mitään hätää. Stenan autoja poikkeilee siinä alvariinsa. Viime kerrallakin oikeen parkkeeras perävaunun lähelle mutta tyhjin käsin joutu lähteen.
Nyt näyttäs vahvasti siltä, että ei pääse tulemaan