Pp:t osaa olla jäykät ohjata. Onhan sulla etupukin iskari oikeassa asennossa, jossain kamppeissa löytyy kaks korvakkoa etupukista ja se pukin etupuolella oleva vie iskarin liian kallelleen, häviää jousivoima ja vaimennukset taivaan tuuliin.
Joo olen lueskellu että PP:t on suht jäykät. Mutta siltikin toi keula on liian syvällä kun olen selässä että vois jotain tehdä. Tuossa kuvaa, tosin liikkeessä, mutta suunnilleen tuota luokkaa tuo keula on kun olen tasamaalla paikallaan:

Toi keula menee niin saatanan syvällä että maavara keulapanssarin alla on tosi pieni, ja pukkaa vähänkään pehmeemmällä reitillä patjaa keulan alle ja sitten tulee mutkissa aina vähän vittusaatanaa
Ei o iskarille ku yksi korva. Tosiaan miettiny että sitä iskarin korvaa muokkais siten että etupukilla olisi lisää pänniä
Toinen mikä tosiaan mietitytti jo aikasemmin oli tuon pukin kiinnityspaikka runkoon. Tässä kuva jonkun jenkin summitin kyljestä:

Mulla on etupukki kiinni tuossa vasemmanpuoleisessa paikassa (eli edempänä rungossa), ja tuo summitin pukin paikka on ummessa. Yrittäny löytää kuvaa missä se etupukki on kiinni vaikkapa vähän uudemmassa perus MXZ:ssa, tahi sitten RS:ssä. Toi muuttaa aika saatanasti tuota telaston asentoa. Mutta pitää tänään tallilla zoomailla eri vaihtoehtoja..