Katselin haulla tuota akkutunnistin asiaa niin ainut mitä aääkiä löysin oli Volvo Amazon -69 topicissa. Oli jotain keskustelua laturin vaihdosta, että
Osaako joku valaista tuossa kytkentä asiassa, kun on nuo S, IG, L -piuhat. Eli meneekö tuo yksinkertaisuudessaan niin että L-piuha vedetään latausvalon piuhaan, ja IG+S vedetään vaan +12V syöttöön (koneen virtavipu) ? Vai pitääkö IG vetää koneen virtakytkimen taakse, ja S vetää jatkuvaan +12V

tuomee:
Juu,
L=Merkkivalon piuhaan
IG=Syttyvirta(koneen virtavipu)
S=Akkutunnistin,suoraan +12v(kuuluisi oikeasti vetää suoraan akulta,eli säätelee tuon johdon tunnistaman jännitteen mukaan latausta).
Sinänsä huvittavaa, että on tullut myytyä volvonkin latureita viime aikoina, mutta ei oo mitään käryä akkutunnistimesta, kun yleensä tulee katottua rekkarilla suoraan startaxiltä, että mikä laturi milloinkin autoon passaa.