hupailu jatkuu, lomalla kun ei muutakaan tekemistä ole, niin Volvoa voi aina ihmetellä (ja vedota koronaan, ettei voi lähteä mihinkään..

)

Lastuvirittelyn jälkeen arvelin, josko bensapumppu olisi aika vaihtaa, hyvinhän tuo on toiminut, mutta arvelin ottaa varman päälle, olihan se vaihdettu varmaan joskus, vanhassa pumpussa 09" vuoden valmistusleima.
Tilalle uusi Boschin pumppu Motonetistä, helppohan tuo oli vaihtaa, uusi pumpun kannen tiiviste (osanumero 9447141) kannattaa myös varata.

No, sitten aloin miettimään välijäähdytinasiaa, Kl-racingin 40mm. meni paikalleen, vaatii muuten aikalailla sovittelua... taitaa olla yksilöitä, kuinka Kiinalainen on viitsinyt syventyä tekemään tuotetta.

itse käytin alkuperäisiä välijäähdyttimen sivukiinnikkeitä apuna.

No olin jarrujakin miettinyt, vakiot ovat siis 280mm. halkaisijalla, kuvassa esiintyy päivitetyt jarrut. Ovat siis 302mm. halkaisijalla. Tässä jarrupäivityksessä siis vaihtuu levyt, letkut ja jarrusatulan kannake.
Otin riskin ja ostin Zimmermannin levyt, joskus olleet kuraa, (halkeilua) onko lie nykypäivänä?
osanumerot:
-8251319 jarrusatulan kannake (tarve 2kpl)
-9191400 Jarruletkut (tarve 2kpl.)
-31262095 jarrulevyt
Dynokäynti jäi nyt välistä, mutta täyskaasuvedossa näyttäisi lambda aika tiukasti pysyttelevät tasan "1.00" arvossa, joskus heittelee syystä tai toisesta 0.86-1.00

Hukkaportin säätö aiheutti ensin ihmettä, mutta sitten tajusin säätää portin aukeamaan 0.12 bar arvossa, näin Volvon ohje sanoo. Ei siis 0,4 bar. nyt ahtaa noin 1.0 bar, ei taida tuo ahdin enää olla ihan parhaalla alueella..