Homma alkaa selviämään:
Kytkinlevy ja asetelma on samoja.
Ennen -93 kytkinhaarukan alla oleva pallo on pitkä (kuva)

Jolloin vaatii ohuemman painelaakerin (uudemman mallinen)
Jälkeen 93- kytkinhaarukan alla oleva pallo on lyhyt (kuva)

Jolloin vaatii paksumman painelaakerin (vanhemman mallinen)
M46/M47 kytkinhaarukka on erittäin lähelle sama (vertaan vielä itse) kuin M90. M90 malli on vain joku 35€ Volvolta.
M4X malleissa kytkinhaarukassa (tietyissä vuosimalleissa ainakin) on pieni reikä työsylinterin männän kohdalla.
M90 malleissa kytkinhaaruksassa ei ole reikää työsylinterin männän kohdalla
Jossai jeesuksen vanhoissa M4X askeissa voi olla valumallinen kytkinhaarukka, mutta unohdetaan se.
En tiedä onko tästä kenellekkään ikinä apua, tai tietääkö tämän kaikki. Mutta itseä jäi tämä vaivaamaan suuresti.
