Ohje,tämä siis jos lähdet tankkiin asti:Kivahan se on vaihtaa/huoltaa/tutkia,jos joutuu tankkin asti menemään
.Onko sedan?Jos,niin vielä ahtaampi.Takaselkänojan takana on huoltoluukku,jonka aukaisemalla pääsee tankkivarusteeseen käsiksi.Siitä sitten irroittamaan letkut,putket ja sähköt.Tankkivaruste on ulkopuolisella muovipyörylällä lukittu,voi olla tiukassa,kannattaa varata ISOT siirtoleuat helpottamaan työtä.Kumitiiviste tankin ja varusteen välissä on tiukka,nitkuttamalla edestakaisin irtoaa kyllä.Tankkivaruste tämän jälkeen ylös,nousee lopulta tankista vain tietyssä asennossa,mikä kannattaa muistaa takaisinlaittaessa.Se koho on sitten siinä vaaleassa putkessa,se on purettavissa,jos on tarkkana.Koho kulkee niiden tankojen lävitse ja siihen on liitetty ohut peltilisu,joka antaa bensapintatiedon näihin tankoihin ja sitä myöten bensamittarille.Itselläni tuo jumitti aina tyhjälle tankille,joten tiedän kyllä miten kiva oli aina arpoa sitä bensanmäärää.Olin aiemmin joutunut vaihtaa pumpun,joten tuo ylläkuvattu on omaa kokemusta ja siten kuvaamasi oire kyllä vastaa koho-oireeseen.Joskushan se koho saattaa täräyksestä pulpahtaa näyttämään oikeata määrää,mutta eipä sitä ole kiva jatkuvasti olla täräyttelemässä..