Vähän epäilen, bemareistakaan ihan pakoputkella ja ilmanputsarilla saa sentään 46hp lisää.
En tarkoittanut, että pakoputkella ja ilmanputsarilla saisi 46hp lisää...?
Tuossa aiemmassa viestissäni kerroin mitä omalle autolle olin tehnyt, ja kiihtyvyyden perusteella saa sitten itse päättää riittäiskö vastaavanlaiset tehot omaan käyttöön..tai heittää oman arvionsa mitä voisi olla tehoja.
Suurin ero tuli e85+sopivat suuttimet muutoksella... johtuuko se sitten siitä, ettei motikan tarvitse ollenkaan myöhäistää ennakkoa nakutuksen perusteella (jota ei e85:lla saa oikeen millään esiintymään vapaasti hengittävässä moottorissa, varsinkin kun puristukset ei mitkää kovin ihmeelliset ole) vai mistä, en tiedä, mutta tuon oon vaan todennut. Tuosta joskus tuli kirjoiteltua foorumille muutenkin vähän enemmän aiheesta.
Ja tuon muutoksen oon kahteen kertaan todennut "toimivaksi" - eli toisin sanottuna, eroa tulee melko merkittävästi.
Ei ole tullut käytettyä rullalla, koska autossa ollut joko: nastat alla (talvella), ei ole ollut kunnossa tai aikaa ei ole ollut
(joutuisi ottamaan vapaapäivän sen vuoksi). Tai joku näiden yhdistelmä...

Miulle se oli yhdentekevää lähteekö siitä 190hp vai 230hp vai ihan jotain muuta.... tuommoisilla muutoksilla, kun niillä ei ole alunperinkään ollut tarkoitus hakea mitään kovin ihmeellisiä tehoja.