Helppokos ne on mittailla. Dieselissä on todennäköisesti sama johtosarja kuin bensakoneessa (ainakin näiden värien kuvauksen perusteella), joten siinä nipussa menee pakkivalo ja ECUlle tieto, onko pykälä päällä. Jälkimmäistä et tarvitse, joten kokeilet, mitä piuhaa maattamalla syttyy peruutusvalo. Ylivaihteen piuhat kulkevat muistaakseni erillään.
Onko sinne menossa M46 vai kokonaan mekaaninen loota? Nelikutosen kanssa saattaa tulla ongelma ylivaihteen kanssa, ellei johtosarja ole tältäkin osin identtinen muiden mallien kanssa: itse vaihdoin M46 tilalle AW71L:n ja sen ylivaihde herkesi toimimaan originaalilla johtosarjalla, vain rele ja laatikon liitin vaihtamalla. Olisi jotenkin Volvomaista, että myös täysin mekaanisen automaattilootan kaverina on korissa ylivaihteen johtosarjat...