Tästä autosta on ollut jo aiemmin juttua siirtopumppu hommissa.
Elikkäs nyt kesän aikana autoon on tehty pientä huoltoa, jossa on vaihdettu ECU(!), tulpat, johdot, puola (laitoin vanhan takaisin), bensa suotimet, puhdistettu tankki, bp-rele, ruiskunlämpöanturi, siirtopumppu ja kohta vaihdan uuden painepumpun. Käynnistettäessä haisee bensa ja ensimmäinen käynnistys on todella pitkä. Akussa on virtaa pyörittää starttia iloisesti ja sitten kun auto käynnistyy, se hörähtää nätisti käyntiin. Tyhjäkäynti on 950rpm, kaasuläpän asento kytkin on säädetty, eikä lambdassakaan ole vikaa (ei liittyne tähän mitenkään).
Teetin autokorjaamolla myös jakopään työt, sillä oma aika ei riittänyt, asentaja kehui nokan olleen hampaan pielessä, muttei muistanut mihin suuntaan...
Jos minulla on tukkoinen bensasuodin, kuinka se oireilee? Jos painepumppu on rikki, mitä tapahtuu? Miksi volvo ei hyväksy täyskaasukiihdytystä edelleenkään siirtopumpun kanssa? Onko tankkilaitteen laipassa olevan kolmannen putken tarkoitus olla tulpattu?
Vähän tässä harmittaa, kun helvetin hyvä talvi- ja kesäauto ei tahdo lähteä +5 asteessa käyntiin. Ennen minkäänlaisia toimenpiteitä lähdettiin palmun alta, oli lämmintä 25 plussaa tai pakkasta.

Ideoita?