Ateho  Elekma

Spartan Locker ongelma?

  • 3 Vastauksia
  • 1085 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pitsapeku

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • Projektit ovat elämän suola.
Spartan Locker ongelma?
« : 13.01.2019, 15:05:26 »
Hei! Tuli tuossa vuosia takaperin nakattua Spartan Locker tuohon omaan 240:iin.
Mikähän meni pieleen kun tuntuu aivan saakelin "Väljältä" ajaa eli antaa periksi suuntaan jos toiseenkin.
Esim: liikenneympyrässä ei tasakaasulla voi ajaa kun alkaa "humppaamaan" eli nykii eteen taakse vuorotellen voimakkaasti ja herkästi tulee sitten kaasupoljin mukaan liikkeeseen ja soppa on valmis..
Mitään vinkkejä noviisille?  :o
volvo 240
B230 & Megasquirt 3 v 3.0 & Holset hx40 super & Bosch ev14 1100cc & 3" exhaust & 300x600x76 Intercooler & Spartan locker & Wiseco pistons & Eagle Rod's & Tilton 7.25" twin plate clutch & billet flywheel 4.5kg

Poissa puliukk0

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2326
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Spartan Locker ongelma?
« Vastaus #1 : 13.01.2019, 15:07:26 »
Hei! Tuli tuossa vuosia takaperin nakattua Spartan Locker tuohon omaan 240:iin.
Mikähän meni pieleen kun tuntuu aivan saakelin "Väljältä" ajaa eli antaa periksi suuntaan jos toiseenkin.
Esim: liikenneympyrässä ei tasakaasulla voi ajaa kun alkaa "humppaamaan" eli nykii eteen taakse vuorotellen voimakkaasti ja herkästi tulee sitten kaasupoljin mukaan liikkeeseen ja soppa on valmis..
Mitään vinkkejä noviisille?  :o

Ilmeisesti ominaisuus jota voi parantaa kun shimmaa lähemmäs niitä puolikkaita. Itse ei kokemusta sen enempää, viisaammat vastaa.
-Volvo 940 B230FB + M47 '92 "Pulkka"
-Nissan 200sx S13 "1JZ-GTE VVTi projekti" '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa Arponen

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 425
  • www.vrcf.fi
Vs: Spartan Locker ongelma?
« Vastaus #2 : 13.01.2019, 19:05:42 »
Veto päällä on lukossa, eli siitä johtuu nyhtäminen varsinkin pitävällä alustalla, liikenneympyrässä täytyis käytännössä lisätä kaasua hiljalleen ettei massa ota kiinni. Tuo väljä tuntuu olevan ominaisuus, omassa 740 kardaanista kääntäessä on 5-10min väljää, mitään ei vielä hajonnu ja on se siellä kuitenkii kuutisen vuotta raklattanu. Kytkimen painelu risteyksiin, liikenneympyrään ja parkkiin kurvatessa tulee tuolla lukolla tutuksi  ::) siihenkin on jo tottunu.
« Viimeksi muokattu: 13.01.2019, 19:07:52 kirjoittanut Arponen »
Volvo 740 '88 -ÖRRi
Volvo V70 D5 '07

Itseluottamuksen kasvaessa vahingon määrä lisääntyy

Poissa pitsapeku

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • Projektit ovat elämän suola.
Vs: Spartan Locker ongelma?
« Vastaus #3 : 27.01.2019, 10:19:56 »
Veto päällä on lukossa, eli siitä johtuu nyhtäminen varsinkin pitävällä alustalla, liikenneympyrässä täytyis käytännössä lisätä kaasua hiljalleen ettei massa ota kiinni. Tuo väljä tuntuu olevan ominaisuus, omassa 740 kardaanista kääntäessä on 5-10min väljää, mitään ei vielä hajonnu ja on se siellä kuitenkii kuutisen vuotta raklattanu. Kytkimen painelu risteyksiin, liikenneympyrään ja parkkiin kurvatessa tulee tuolla lukolla tutuksi  ::) siihenkin on jo tottunu.
Juu tullut tehtyä tuota kytkimen painelua, isoin ongelma siinä vaan on tuo hemmetin kankea kytkin, on tuo Tilton OT-II 2levyinen sintterikytkin..  :(
« Viimeksi muokattu: 16.02.2019, 22:17:15 kirjoittanut pitsapeku »
volvo 240
B230 & Megasquirt 3 v 3.0 & Holset hx40 super & Bosch ev14 1100cc & 3" exhaust & 300x600x76 Intercooler & Spartan locker & Wiseco pistons & Eagle Rod's & Tilton 7.25" twin plate clutch & billet flywheel 4.5kg

 

Samppasport  Futurez