0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Onko täällä väellä kokemuksia polkupyörien kuskaamisesta autolla, katolla tai perässä? Paljonko lisää kulutusta?Vähän kutittaisi hankkia tuollainen vetokoukkuun kiinnitettävä teline, kun onhan se vaan kätevää monasti reissukohteissa pyöräillä kuin kävellä, ellei nyt ihan kaupunkikeskustoihin aina mene.Tämän kesän reissulla kun huomasin, että noin puolella autoissa oli mukana pyörät (Kuva poistettu lainauksesta.)
Kuvan teline olis kyllä hieno. Taitaa vain maksaa enemmän kuin katolle tulevat telineet. Itse oon fillaria roudannu parin kympin telineessä vetokoukussa . Kulutuseroa en ole mitannu. Sen verran siellä kuitenkin turbulenssia ole että pikakiinnikkeiset lokarit oon ottanu irti, sen verran ne heinu satasen vauhdissa.
Täytyypä kysyä liikkeestä, tuo on siis alkuperäinen BMW-lisävaruste, eli on hyvä ja sopii, mutta varmaan on hintaakin Noh, syksy ja talvi tulee, joten saa nähdä ehtiikö innostus laantua ennen toimintaa.
Tais muuten olla uusimmassa Moottori-lehdessä noiden pyörätelineiden vertailua. Siinä oli katolle tulevia malleja sekä vetokoukkuun kiinnitettäviä.
Pyöräily on ihanaa! T: koukkuuntunutTuli sitten muutama viikko sitten hommattua Ridleyn halpis cyclocrossari, pääsee ihanasti ajelemaan työmatkoja
Pyöräillään tosiaanki eri sarjassa Ite oon polkenu ja tuun polkemaan pitkät ja lyhyet matkat tolla samalla Ikivanhalla poljinvaihteisella 2-vaihteisella pyörällä. Ei mitään nykyaikaisia mukavuuksia ja hyvin mennään Ehkä voisin ostaa erilaisen pyörän jos saisin tosi halvalla. Minäkun en ala satasia maksaan polkupyörästä Nyt on vain jääny pyöräilu vähemmälle kun ei muka millään jaksa aamusin lähtä mihinkään ja illat oon töissä. Työmatkojakaan ei kehtaa pyörällä kulkia ku pitäs vuoron aikana siirtymä tehä mahd. nopiaa ja välillä pitää kulkea pitempiki matka toiseen kohteeseen.
Itekki kyllä ajelisin tosiaan mielelläni pyörällä työmatkat jos vain viittis kuluttaa sen siirtymäajan vuoron aikana siihen veivaamiseen. Sen takia mie teen työt noissa kaupoissa jotka on kauimpana kun mulla on auto. mulla varmaan 200€ on jo liikaa pyörästä. Ehkä jos joskus tosiaan kokeilisi jotain huippupyörää niin saattais mieli muuttua mutta lompakko sanoo silti aina että ei osteta