Kulkukoira  Proturbo

XC60 vm-2015, sensus navi karttapäivitys ja roiskeläppäasennus

• 2 Vastauksia
  • 1633 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JykäD5

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Moi, tuli hankittua otsikon mukainen Ocean Race mallin XC60:n. Autolla ajettu minulle ensimmäinen 2000 km ja tyytyväinen olen.
Nyt on lataantumassa Volvon sivuilta uudet kartat, vajaa 20 Gb ja vielä 3 h kestää lataantuminen muistitikulle, kuinkahan nopeasti tuo putoaa tikulta auton muistiin, auto pitää ohjeen mukaa olla silloin käynnissä. Eli onko tuosta "tiputus" ajasta kokemusta?

Auton karttaohjelma on vanha, uusilla teillä mennään keskellä peltoja ja ei hälytä uusista kameroista, päivitys varmasti korjaa tilanteen.

Eilen sain myös tilaamani roiskeläpät https://www.aliexpress.com/item/Set-OEM-Splash-Guards-Mud-Flap-Mudguards-Fender-Fitment-Car-Mud-Flaps-For-VOLVO-XC60-2014/32882396113.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.345c4c4dXbp3dv
Istuvat todella hyvin paikalleen alustavan kokeiluni mukaan. Oletteko teipanneet rajapintaa?
Onko enemmän haittaa kuin hyötyä?
« Viimeksi muokattu: 27.01.2019, 15:48:47 kirjoittanut JykäD5 »

Poissa petriko

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Moi, tuli hankittua otsikon mukainen Ocean Race mallin XC60:n. Autolla ajettu minulle ensimmäinen 2000 km ja tyytyväinen olen.
Nyt on lataantumassa Volvon sivuilta uudet kartat, vajaa 20 Gb ja vielä 3 h kestää lataantuminen muistitikulle, kuinkahan nopeasti tuo putoaa tikulta auton muistiin, auto pitää ohjeen mukaa olla silloin käynnissä. Eli onko tuosta "tiputus" ajasta kokemusta?

Olikohan 1,5 - 2 tuntia, ihan satavarma en ole mutta 2 kertaa omaani olen sen laittanut. Vaikka kerralla ei lataa niin se jatkaa kun auto taas käynnistetään ellet laita laturiin ja aja sisään
Volvo XC70 D4 AWD Summum 2014, Volvo V50 1.6D DRIVe 2012, S60 2.4D Summum 2008

Poissa JykäD5

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Olikohan 1,5 - 2 tuntia, ihan satavarma en ole mutta 2 kertaa omaani olen sen laittanut. Vaikka kerralla ei lataa niin se jatkaa kun auto taas käynnistetään ellet laita laturiin ja aja sisään
Tästä en löytänyt ohjetta mutta vinkkisi pohjalta aloitin lataamisen tikulta, ilmoitti 1 h 40 min kestoksi, kun työmatkani on tunnin suuntaansa niin huomenna kotimatkalla pitäisi lataus valmistua.

KL-varaosat  Race.fi