0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tuskin pistän V6 moottoria siihen, niin paljon haukuttu sitä... Tinakutonen? Normaali V6 vai? E: Huomenna kun siirrän auton autotalliin napsin kuvia konehuoneesta ja muualtakin
Tinakutonen on 960:sen suora kutonen.
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Onko tuo yhteensopiva sitten 262:n automaagin kanssa?
Voihan siihen laittaa samalla sen 960:sen automaatin.
Kannatetaan tinakutosta . Tekniikoita on saatavilla niin suomesta kuin ruotsistakin mielin määrin ja ihan asiallisen hintaisiakin .B6254S menee tehorajojen sisälle (2.5l / 170hv)B6304S Pomppaa yli (204hv, sallittu 185)B6304S2 (S/V90 keulalta) omaa vain 180hv eli tämänkin voi laittaaEli joko tuo 2.5l tai sitten tuo uudempi 3.0
Se on sentään hyvä vaikka erilaista moottoria suunnittelet,että tulee automaatilla. Edustusauto ja manuaali kun vaan ei sovi yhteen.Ei kyllä ylipäätänsäkkään manuaali ja auto sovi yhteen.Sulla on kyllä tota ruostesavottaa kivasti, ei tuu tekemisen puutetta.Mut siitä saa vielä hienon pelin!
Voiko muuten 262:sessa käyttää 240 sarjaa verrokkina? On juu lähes sama auto mutta onko papereilla myös?