Pakko kysyä nuista kapseleiden kiinnityksestä, miten tuo kiinnityshässäkkä on toteutettu? Olisko kuvia mahdollista saada lähempää koska itse pitäisi joku vastaava systeemi tehdä omiin vanteisiin 
Tänä aamuna on jo erään nimeltä mainitsemattoman insinöörin kanssa samasta aiheesta keskusteltukin!

Nämä alunperin Peugeot 407:n vanteet ovat suoraan käypäiset Volvoihin, 5x108 jako ja keskireikäkin on sama 65,1mm. Eli nuo kiinnikkeiden korotukset ovat vain kapseleita varten, ne eivät keskitä vannetta. Nuo Volvo alkuperäiset pölykapselit kiinnittyvät normaalisti suoraan pyörän napoihin joissa on ura kapselin kiinnikekynsille. Näiden vanteiden muotoilu on erilainen ja oli pakko mietti joku ratkaisu kiinnitykselle. Ensin sorvattiin kiinnitysrenkaat joissa on sopiva ura mutta sitä ei voinut kiinnittää suoraan vanteisiin. Sitten ratkaisuksi tuli tuollaiset pienet korokepalat joilla kiinnitysrengas saatiin oikealle korkeudelle. Oma juttunsa oli vielä se kun kapselissa on kolme kiinnityskynttä ja vanteessa taas viisi pultinreikää, ei oikein jako mennyt tasan. Piti melko tarkkaan sovitella että pyörän mutteritkin mahtuivat paikoilleen.
Yritän ottaa pari lähikuvaa sinulle!