Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

855T5 Sportswagon

  • 224 Vastauksia
  • 70402 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #60 : 28.10.2011, 11:24:42 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:50:29 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #61 : 28.10.2011, 11:26:42 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:50:36 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #62 : 28.10.2011, 11:33:22 »
Vinkkeli pesään pitäisi saada. Onko tuolla sivulla oleva 19T laippa juurikin siihen käyvä?
Eiköhän. Muistaakseni T19:sta ei ole saanut suoralla pesällä. Kysy vielä mitat ni sit voi olla varma.
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #63 : 29.10.2011, 12:50:12 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:50:44 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #64 : 30.10.2011, 09:47:33 »
Hyvinhän nuo luomet istuu. S*

Pitääskö ite tilata kans..  ^-^
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #65 : 30.10.2011, 10:32:44 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:50:50 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #66 : 30.10.2011, 18:02:31 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:50:57 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #67 : 31.10.2011, 19:22:50 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:51:03 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #68 : 31.10.2011, 20:15:36 »
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Postimies toi tänään Bailey Motorsport DV26 dumpin ja tollasen Samcon letkun pätkän. Pitää vielä harkita paikalleen laittoa.
Onkos sulla siihen Orggis bypassin tilalle sopivä lätkä?
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #69 : 31.10.2011, 20:51:22 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:51:09 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #70 : 01.11.2011, 11:08:59 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:51:16 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #71 : 01.11.2011, 17:13:58 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:51:21 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #72 : 02.11.2011, 11:51:43 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:51:27 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #73 : 05.11.2011, 20:43:51 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:51:37 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #74 : 05.11.2011, 20:52:35 »
Nokkien myyjä heitti rallimiehenä ilmoille idean säädettävistä nokkapyöristä. Onko kukaan tehnyt vastaavia? Pitänee katsella kuvia säädettävistä nokkapyöristä ja teettää tutulla koneistajalla mikäli on mahdollista ja yleensäkkään hyötyä.

Kaikissa vitosien nokkapyörissä on säätö ihan vakiona.
Kehältä säädettävät nokkapyörät voi tehdä helposti VVT:n säätöpyöristä ja omavalmiste keskiöistä. Irto kehät maksaa ~30e kpl uutena.


 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron