No niin...
Saatiin vihdoin potilas nosturille ja ylööööös...
Samalla tavalla jumittaa rattia pyörittäessä molemmille puolille oli auto sitten pyörillään tai nosturilla jolloin renkaat eivät osu maahan.
Ohjaustehostimen neste on hyvä, ei mitään outoa siellä.
Pyörät edestä irti ja raidetangonpäät irti olka-akselien ohjausvarsista. Aivan sama, ei vaikutusta oli auto sitten käynnissä tai ei. Eli ohjaustehostimella ei vaikutusta asiaan...
Missäs se ohjausakselin nivelristi on... kappas, tuollahan se, ei näytä oudolta, mutta...
Auto alas pyörilleen ja sieltähän se löytyy poljinkelkan ja kaasupolkimen läheltä läpivienti kabiinista konehuoneeseen.
Tulipellissä iso aukko ja siitä suojakumit ja läpiviennit auki ja tutkimaan.
Täällähän on rattiakselin alapäässä ristinivel ja kuminivel ja läpivienti> ja yksi ristikko joka näkyy altapäin.
Vaseliinispraytä ja vielä , WD-40 "pesu" alimmalle nivelelle ja rattia kääntäen eestaas...
Auto käyntiin ja hei! Täähän vaikuttaa!!!
Koeajolenkille, joo-o, tässä on nivelristi sökö. Mistäs tämmöisiä saa?
Kappas! KL varaosa tuntee osan.
Se on sitten huomenna suunta kauppaan!
